خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی استان خبر داد؛

معدوم سازی بیش از چهار تن فرآورده دامی فاسد در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۱۱۵

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: در راستای تشدید نظارت‌های دامپزشکی بیش از چهار تن گوشت قرمز، مرغ و ماهی، تخم مرغ و آلایش دامی فاسد یا تاریخ گذشته از چرخه مصرف خارج و از بین برده شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان قزوین، حمید زینالی با اعلام این خبر افزود: تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از ۱۴ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و شرعی دامپزشکی با هدف نظارت بر مراکز تولید، نگهداری، ناوگان حمل و نقل و مراکز توزیع فرآورده‌های خام دامی در استان قزوین با تجهیز ۱۸ گروه ثابت و سیار و در راستای امنیت و ایمنی غذایی هموطنان به صورت شبانه روزی آغاز شد.

وی در خصوص کنترل خودروهای سردخانه دار و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی که حلقه آخر نظارت دامپزشکی تا زمان رسیدن فرآورده‌های دامی به مصرف کننده است، تصریح کرد: ۴۳۰ خودرو دارای مجوز بهداشتی از اداره کل دامپزشکی قزوین هستند که در یک ماهه اخیر ۵۶۸ مورد بازدید از سیستم سرمایش و ثبت دما در این خودروها انجام شده است.

زینالی همچنین از ارجاع ۶۶ مورد پرونده تخلف به مراجع قضایی خبر داد و از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ با دامپزشکی در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز