خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

توزیع یک‌هزار و 600 بسته معیشتی توسط هلال احمر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۱۰۱

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در طرح ملی پویش هلال رحمت، یک‌هزار و ۶۰۰ بسته حمایتی و معیشتی در استان توزیع شد.

به گزارش ایلنا، حسن آصفی با اعلام این خبر گفت: هر یک از این بسته‌ها شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، چای و قند است که بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی 5 میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که در قالب پویش هلال رحمت و با کمک خیران و داوطلبان جمع آوری، بسته بندی و توزیع شده است، افزود: از ظرفیت خانه‌های هلال و همراهی داوطلبان در خصوص جذب منابع، کمک‌های نقدی و غیرنقدی در شعب و دفاتر نمایندگی هلال احمر استان استفاده شد.

وی با بیان اینکه طرح ملی پویش «هلال رحمت» در سال ۱۴۰۱ با تلفیق دو طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت در سازمان داوطلبان برنامه ریزی شده و در حال اجراست، عنوان کرد: این طرح از اسفندماه سال گذشته و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز آغاز شده و جامعه هدف آن را خانوارهای نیازمند، خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست، ایتام، بیماران صعب العلاج یا کرونایی و خانواده‌های معسر آن‌ها تشکیل می‌دهد.

این مسئول افزود: پویش "هلال رحمت" با شعار «همه با هم توقف ناپذیریم» و با نقش آفرینی شعبات و اهتمام و همراهی خانه‌های هلال و با همکاری خیران حقیقی و حقوقی، سمن‌ها، موسسات خیریه و بنگاه‌های اقتصادی تا پایان ماه مبارک رمضان در اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با قدردانی از همه خیران و نیکوکاران عزیز و همراهی خانه‌های هلال در اقصی نقاط استان که برای این پویش فعالیت کردند و توانستند در تامین نیازمندی‌های گروه‌های هدف، هلال احمر را همراهی کنند، عنوان کرد: مهمترین سرمایه جامعه کمک‌ به هم نوع است که اگر هوشمندانه عمل کنیم و تحلیل دقیق از وضع موجود داشته باشیم، با وجود این سرمایه اجتماعی از تمامی تهدیدات عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: خیران و مردم نوع دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۶۰۳۶۴۵۷۲ بانک ملت به نام خیران جمعیت هلال احمر استان قزوین واریز کنند و در این پویش یار و همراه اقشار آسیب پذیر جامعه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز