خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تداوم شیب نزولی کرونا در استان اردبیل / تزریق دوز سوم واکسن همچنان مورد تاکید است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۹۴۵

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از تداوم شیب نزولی کرونا در استان خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته 5 بیمار جدید شناسایی و بستری شده اند.

علی محمدیان اردی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت رنگبندی کرونایی شهرستان های استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، گرمی و نمین در وضعیت زرد و شهرستانهای پارس آباد و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

وی از شناسایی و بستری 5 بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 67 بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که طبق گزارشات رسیده وضعیت 26 بیمار وخیم است که در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از عدم گزارش مورد فوتی در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: در مدت یادشده 11 بیمار با وضعیت بهبود نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند که لازم است دوره قرنطینه خانگی را سپری کنند و از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند.

محمدیان اردی در پایان گفت: از آغاز واکسیناسیون تاکنون در استان در نوبت های سه گانه 2 میلیون و 186 هزار و 871 دوز واکسن تزریق شده است. توصیه جدی کادر درمان تزریق هر 3 نوبت واکسن برای مصون ماندن از ابتلا به این بیماری است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز