خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار سمنان:

حوزه دانشگاه، حوزه جریان ساز برای توسعه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۷۴۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه حوزه دانشگاه، حوزه جریان ساز برای توسعه است، گفت: کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های استان تقویت شود تا شاهد مساله یابی و کاهش دغدغه ها در سطح دانشگاه ها باشیم.

به گزارش ایلنا از سمنان، احمد ریواده بیان کرد: حفظ سلامت دانشجویان امری قابل توجه و در اولویت است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون دانشجویان امری پایه و اساسی در حضوری شدن دانشگاه ها و حضور دانشجویان در کلاس های درس است.

معاون استاندار سمنان اضافه کرد: بررسی وضعیت واکسیناسیون دانشجویان برای حضور در دانشگاه، دریافت آموزش حضوری و استقرار در خوابگاه ها امری جدی است.

ریواده با اشاره به اینکه ارائه آموزش ها در دنیا علی رغم سویه های جدید و پیک های همه گیری، به صورت حضوری انجام می گیرد، افزود: ارائه آموزش ها به صورت حضوری مطالبه جامعه علمی کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان تصریح کرد: تمامی ابعاد مختلف برای تسهیل در امر حضوری شدن دانشگاه ها با استفاده حداکثری از توان و ظرفیت موجود در استان مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: ظرفیت های موجود در سطح استان برای برطرف نمودن دغدغه اسکان، تغذیه و ایاب وذهاب دانشجویان در شرایط آموزش حضوری بکار گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز