خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

عموم اعتبارات سفر رئیس جمهور به سمنان نقدی بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۳۷۲

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به سمنان، اعتبارات خوبی برای استان درنظر گرفته شد که بیشتر به صورت نقدی به حساب استان واریز شد و از مدیران درخواست داریم طرح‌های دارای ردیف در سال اول خود را پیگیری کنند تا وعده‌های دولت به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، سفرهای نوروزی امسال در کشور نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد افزایش یافت که این آمار در استان سمنان ۵۷ درصد می‌باشد.

وی افزود: سه اصل مهم سلامت، ایمنی و ارائه خدمات مطلوب رویکرد دولت و استاندار سمنان در سفرهای نوروزی امسال است که ایمنی در سفر، حفظ سلامت مسافران و کاهش تصادفات به‌عنوان مهم‌ترین اصل ها مورد توجه قرار دارد. 

ریواده یادآور شد: دنیا همچنان گرفتار ویروس کرونا است و با توجه به تاکید دولت مبنی‌بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها امیدواریم این رعایت حداکثری ادامه داشته باشد تا بتوانیم شاهد بازگشت آرامش به کشور باشیم. 

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: دانش بنیان کردن تولید بدون شک کشور را در رسیدن به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می‌کند و باید در این راه از روش‌های علمی و فناورانه استفاده شود و از ظرفیت‌های شهرستان بهره‌مند شد. 

وی اظهار کرد: اشتغال تحصیل‌کرده‌ها یکی از چالش‌های استان سمنان است که امیدواریم در قالب کارگروه مشخص از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

ریواده ادامه داد: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به سمنان اعتبارات خوبی برای استان درنظر گرفته شد که بیشتر به صورت نقدی به حساب استان واریز شد و از مدیران درخواست داریم طرح‌های دارای ردیف در سال اول خود را پیگیری کنند تا وعده‌های دولت به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز