خبرگزاری کار ایران

تخصیص 15 هزار میلیارد تومان برای انجام پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۸۶۵

استاندار سمنان گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و اقتصادی به صورت نقدی از محل سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافته که مدیران باید در جهت جذب این اعتبار اهتمام ورزند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی بیان کرد: سه دستگاه اجرایی صنعت، معدن و تجارت ، جهادکشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نقش اصلی را در تحقق رشد اقتصادی دارند.

وی افزود: افزایش بهره وری یکی دیگر از راهکار های موثر در افزایش ظرفیت و تحقق رشد اقتصادی در استان است که باید در این خصوص برنامه ریزی صورت گیرد.

هاشمی تصریح کرد: ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و اقتصادی به صورت نقدی از محل سفر ریاست محترم جمهوری به استان تخصیص یافته که مدیران باید در جهت جذب این اعتبار اهتمام ورزند. 

استاندار سمنان اظهار کرد: ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل اعتبارت سفر ریاست محترم جمهوری تا امروز در ۴ مرحله و به صورت نقد اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: ۱۴.۴ درصد تسهیلات رونق تولید کشور توسط بانک های عامل پرداخت شده و رتبه اول به استان سمنان اختصاص یافته است.

هاشمی ادامه داد: با تلاش مدیران، دستگاه های نظارتی و تمامی دستگاه های متولی امر در استان ۳۲ واحد راکد تولیدی ، مجددا راه اندازی و به چرخه تولید بازگشت.

استاندار سمنان اضافه کرد: راه اندازی واحد های تولیدی راکد علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال ، تامین معیشت ، اقتصاد خانوار و ایجاد نشاط اجتماعی و خانواده را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: توسعه متوزان در تمامی حوزه ها در سرتاسر استان باید به معنای کامل محقق شود و در این راستا با اقدامات مدون و برنامه ریزی شده گام بر می داریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز