خبرگزاری کار ایران

مازندران فردا میزبان رئیس‌جمهور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۶۷۵

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی فردا جمعه ۲۰ اسفندماه به مازندران سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت سیزدهم در روز جمعه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ به استان مازندران خبر داد و گفت: در این سفر اولویت‌های توسعه‌ای مازندران با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی از نزدیک بررسی می‌شود.

روح‌الله سُلگی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، وزرای دولت هم در این سفر با حضور در شهرستان‌ها علاوه بر موضوعات شهرستانی، مسائل استانی را نیز بررسی و نتیجه را به رئیس‌جمهور جهت تصمیم‌گیری گزارش می‌کنند.

وی تصریح کرد: سفر استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده است که حداقل یک وزیر به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور به دو شهرستان مازندران سفر کند تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مناطق مختلف و مردم قرار گیرد.

سلگی بابیان اینکه مشاهده مسائل و مشکلات مردم از نزدیک توسط مسئولان ارشد دولت به تصمیم‌گیری بهتر و کاربردی‌تر می‌انجامد، گفت: میز ارتباطات مردمی وزارتخانه‌های مختلف هم از فردا پنجشنبه با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزرا در استان تشکیل می‌شود تا مردم مازندران بتوانند مشکلات خودشان را در بخش‌های مختلف به‌صورت جزی‌تر در ملاقات عمومی با مسئولان کشوری در میان بگذارند.

معاون استاندار مازندران دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از قشر‌های مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی مازندران را از محور‌های برنامه سفر رئیس دولت سیزدهم به این استان اعلام کرد.

وی با اعلام این‌که چند تن از وزرا و معاونان رئیس‌جمهور هم حجت‌الاسلام رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند، گفت: هدف اصلی سفر استانی دولت این است که مسئولان ارشد قوه مجریه در جریان ریز مسائل و مشکلات مردم در استان‌ها قرار بگیرند و به همین دلیل هم تدابیری پیش و حین سفر اندیشیده شده که شهروندان بتوانند مشکلات و درخواست‌هایشان را مطرح کنند که ازجمله آن شماره تلفن ۱۱۱ ارتباطات مردمی است که به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت درخواست‌های مردم مازندران در ایام سفر خواهد بود.

رئیس‌جمهور پیش‌ازاین به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفرکرده است.

مازندران هفدهمین مقصد سفر‌های استانی رئیس‌جمهور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز