خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه دامپزشکی انزلی خبرداد؛

کشف بیش از ۱۵ تن مرغ و گوشت فاسد در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۴۳۶

رئیس شبکه دامپزشکی انزلی گفت: در سال گذشته بیش از ۱۵ تن گوشت و مرغ فاسد در انزلی کشف و ۲۰ متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، سید مهدی موسوی با اشاره به واکسیناسیون گسترده دام و سگ در سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت هفت هزار و ۳۴۲ رأس دام در سطح دامداری‌های صنعتی و سنتی واکسینه شده و همچنین به هزار و ۴۱۵ قلاده سگ‌های ولگرد و صاحب دار نیز واکسن هاری تزریق شد.

وی با اشاره به سمپاشی ۱۸ هزار و ۴۰۵ مترمربع جایگاه نگهداری دام در سطح شهرستان انزلی در راستای مقابله با انگل‌های دامی، افزود: به جهت مبارزه با انگل‌های خارجی بدن دام، در سال گذشته دو هزار و ۹۱ رأس دام سمپاشی شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی انزلی گفت: در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۳۳ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد در بندرانزلی کشف و امحا شد و در این رابطه ۲۰ نفر از متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.

موسوی با اشاره به انجام ۶۳۵ مورد آزمایش از نهاده‌های دام و طیور در مراکز عرضه و کارخانجات، افزود: در سال گذشته توسط مزارع مرغ گوشتی شهرستان انزلی پنج میلیون و ۵۰۸ هزار و ۷۷۵ جوجه یک روزه تولید شد.

وی به صدور بیش از ۲۶ هزار مجوز حمل نهاده‌های دامی اشاره و اضافه کرد: در مدت یاد شده بیش از ۳۰۰ هزار تن نهاده‌های خوراک دام از گمرک تحت  نظارت دامپزشکی بندرانزلی ترخیص و ۱۴۱ فقره پروانه حمل نهاده‌های دامی برای خودروها صادر و یا تمدید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز