خبرگزاری کار ایران

قاچاق کالا، بیشترین پرونده تشکیل شده تعزیراتی در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۲۸۷

۳۶۷ پرونده در طرح نوروزی وارد شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی گفت: در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی که از قاچاق کالا، بیشترین پرونده تشکیل شده تعزیراتی در ایام نوروز چهاردهم اسفند ۱۴۰۰ آغاز شد و تا سیزدهم فروردین ماه ادامه یافت، ۷۹۴ پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شده است.

حسین حسن پور با بیان اینکه از این تعداد ۳۶۷ پرونده مربوط به بخش قاچاق کالا بوده است، افزود: در این بخش ۴۸۴ پرونده نیز مختومه شده و متخلفان به ۳۸۴ میلیارد و ۳۵ میلیون و ۹۴۳ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۳۶۴ پرونده ورودی مربوط به بخش کالا و خدمات بوده است، گفت: در بخش کالا و خدمات ۳۸۷ پرونده نیز مختومه شده و متخلفان به پرداخت ۷۹ میلیارد و ۴۱۸ میلیون و ۸۸۴ ریال جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در بخش بهداشت و دارو نیز ۶۳ پرونده به شعب وارد و ۵۷ پرونده مختومه شده است.

حسن پور با اشاره به اینکه ۵۲۵ اکیپ کشت در ایام طرح نوروزی در خراسان‌جنوبی داشته‌ایم، افزود: این اکیپ‌ها ۶۱۳ مورد بازرسی ویژه از واحد‌های صنفی داشته‌اند که در این بازرسی‌ها تعداد ۶۱ واحد صنفی خراسان جنوبی دارای تخلف بوده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در این مدت به ۱۲ واحد صنفی نیز تذکر کتبی داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز