خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

توزیع دو هزار و 900 تن برنج و شکر در طرح ضیافت قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۸۴۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برای طرح ضیافت در استان قزوین حدود سه هزار تن کالا شامل یک‌هزار و 400 تن برنج و یک‌هزار و 500 تن شکر توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا افلاطونی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: برای تامین نهاده‌های دامی و قیمت گذاری محصولات، اقدامات لازم انجام شده اما شبکه توزیع محصولات کشاورزی از جمله مشکلاتی است که در استان با آن مواجه هستیم و همین امر افزایش قیمت‌ها را به همراه داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: برای حل مشکل توزیع و حمل و نقل با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تفاهم نامه‌ای امضا شده و با این اداره همکاری خواهیم داشت.

وی با اشاره به فروش اینترنتی کالاهای اساسی در استان گفت: درحال حاضر در استان قزوین پنج استارتاپ بومی در زمینه فروش اینترنتی کالاهای اساسی فعالیت دارند که این میزان افزایش خواهد یافت.

این مسئول ادامه داد: در ایام عید هم شاهد ثبات در بازار استان بودیم و مرغ به اندازه کافی موجود بود، برای عرضه تخم مرغ هم در غرفه‌های توزیع میوه، این محصول هم با قیمت هر شانه 43 هزار تومان عرضه شد.

وی عنوان کرد: خرمای مورد نیاز  استان هم تهیه شده و با قیمت 46 هزار تومان در غرفه‌های تنظیم بازار به فروش رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز