خبرگزاری کار ایران

بستری ۱۴۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۷۷۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در حال حاضر ۱۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۷ تن از این تعداد طی شبانه روز گذشته به این جمع افزوده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار قزوین، عبدالله دیدبان روز شنبه با اعلام این خبر افزود: هم اکنون ۱۵  بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این استان بستری و ۱۴ بیمار نیز طی ۲۴ ساعت گذشته از بیمارستانهای استان قزوین ترخیص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین اظهار داشت: خوشبختانه امروز هیچ فوتی کرونایی در استان گزارش نشده است.

دیده‌بان گفت: تاکنون ۴۹ هزار و ۶۹۱ نفر در بیمارستان‌های این استان بستری و ۴۰ هزار و ۴۴۵ نفر نیز از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

به گفته وی، تاکنون موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان ۱۴۲ هزار و ۷۳۳ نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز به ۲۳ هزار و ۷۰۴ نفر رسیده و ۲ هزار و ۸۷۰ نفر نیز فوت کرده‌اند.

دیدبان در خصوص وضعیت واکسیناسیون نیز گفت: بیش از ۱۵.۷۵درصد جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال استان قزوین نوبت اول و همچنین ۵.۳۷ درصد نیز هر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

به گفته‌ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ۹۶.۱۵درصد جمعیت بالای ۱۲ سال یک نوبت و ۸۸.۹۲ درصد نیز دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز