خبرگزاری کار ایران

عاملان سرقت طلا و تلفن همراه در مشهد دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۶۵۷

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از دستگیری ۳ متهم به سرقت طلا و تلفن همراه خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران کلانتری خواجه ربیع در پی وقوع یک فقره سرقت خانه به محل موردنظر اعزام و یک متهم را حین سرقت دستگیر که ۲ همدست دیگر این متهم پیش از حضور ماموران با یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ از محل متواری شدند. 

این مقام انتظامی با بیان این که متهمان متواری مقدار قابل توجهی زیورآلات، طلا، ارز خارجی و ۴ دستگاه تلفن همراه هوشمند را به سرقت برده بودند، گفت: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی ۲ متهم را با خودرو پژو۴۰۵ در یکی از خیابان های محدوده کلانتری خواجه ربیع شناسایی و به آن ها دستور ایست دادند. 

وی افزود: با توجه به عدم توجه متهمان به دستور ایست پلیس پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران انتظامی با قانون به کارگیری سلاح ۲ متهم را که یکی از آن ها به صورت سطحی مصدوم شده بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

سرهنگ دهقانپور در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان تلفن های همراه مسروقه را کشف و متهمان نیز به جرم ارتکابی خود اعتراف و تحقیقات از آنان همچنان ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در خاتمه با اشاره به این که سارقان معمولا مکان هایی را که فاقد تجهیزات ایمنی مناسب می باشند را برای سرقت انتخاب می کنند از شهروندان خواست؛ از نگهداری اشیاء گران قیمت و وجه نقد به مقدار زیاد در خانه خودداری کرده و حتما خانه و محل کار خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده و قفل های مطمئن مجهز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز