خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ایلام؛

کیف طلا قسمت سارقان نشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۴۶۹

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از تلاش ماموران برای عدم سرقت طلاهای داخل خودرو توسط سارقان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ایلام، سرهنگ جمال موسوی گفت: کارکنان این شهرستان ایلام در حین گشت زنی،کیف حاوی طلاجات را که در داخل خودرو به صورت درب باز بود و سارقان درصدد سرقت محتویات آن بود را به صاحبش بازگرداند.

 وی افزود: عوامل گشت کلانتری ۱۴ این شهرستان بنام های استواریکم "حسین ملکی خواه" و گروهبانیکم " محمد موسوی" در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یکدستگاه خودرو پراید را که در کنار خیابان پارک شده بود و ۲ موتور سوار به علت اینکه صاحب خودرو درب آن راقفل نکرده بود قصد سرقت از آن را داشتند مشاهده کردند.

وی تاکید کرد: سارقان موتورسوار که قصد سرقت و بازکردن درب خودرو را داشتند،به محض روئیت گشت کلانتری در حالی که شماره پلاک موتور آنان مخدوش بوده از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت: در بررسی های اولیه پلیسی مشخص شد درب خودرو باز و در داخل خودرو نیز یک جلد کیف زنانه حاوی مقداری طلا و جواهر است که جستجو در خصوص صاحب خودرو در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پس از بررسی های لازم مالک خودرو را که ساکن یکی از شهرستان های اطراف بوده را شناسایی و کیف زنانه که حاوی مقداری طلا به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود، صحیح و سالم با اخذ صورتجلسه به وی تحویل داد دادند، تلاشی که باعث شد کیف طلا قسمت سارقان نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز