خبرگزاری کار ایران

نیشابور ایستگاه پایانی متهمان به سرقت ٢٠ میلیاردی طلا از خانه های مسکونی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۶۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری ٢ متهم به سرقت ٢٠ میلیارد ریالی طلا از خانه های مسکونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاهای آنان از خانه هایشان در نقاط مختلف شهر نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی سرقت ها مشخص شد متهمان ضمن شناسایی با اطمینان کامل از خالی بودن خانه های موردنظر، وارد شده و پس از سرقت طلا ها از محل متواری شدند. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با تجربه پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات فنی و گسترده خود متوجه شدند متهمان کاملا حرفه ای و با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ٢٠۶ پلاک سرقتی از محل متواری شده اند. 

سرهنگ حسینعلی زاده اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با اشراف اطلاعاتی دریافتند متهمان از سارقان سابقه دار هستند که با حرکت در مسیر شهرستان های مختلف اقدام به سرقت کرده و متواری می شدند. 

وی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت، متهمان را در یکی از شهرستان های استان گیلان شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی آن ها را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی نیشابور منتقل شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: ٢ متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس علاوه بر سرقت طلا از چهار خانه مسکونی، سرقت دو جفت پلاک، در نیشابور به سرقت در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و بوشهر اعتراف که با توجه به تحت تعقیب بودن از سوی پلیس آگاهی دیگر شهرستان ها تحقیقات از آنان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز