خبرگزاری کار ایران

نماینده ایلام :

در تهران سفره‌ای پهن نیست که به شما بفرما بدهند/ برای گرفتن حق استان باید با تمام قدرت جنگید

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۶۰۹

نماینده مردم استان ایلام در مجلس در جلسه شورای اداری هلیلان بر توازن در تخصیص اعتبارات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام،  سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس در جلسه شورای اداری هلیلان که با حضور  علی اکبر بسطامی دیگر نماینده ایلام، فرماندار هلیلان، مدیرکل جهاد کشاورزی استان، دهیاران و اعضای شورای شهر و روستای هلیلان برگزار شد، بر توازن در تخصیص اعتبارات تاکید کرد.

وی گفت: کار نماینده  چانه‌زنی و باز کردن معبر است و کار اصلی را باید مسئولان اجرایی انجام بدهند و در تحقق بسیاری از مطالبات مردمی اگر مسئولان اجرایی همراهی نکنند نماینده نمی تواند موفق باشد.

وی افزود: آن نگاه راهبردی که باید در مرکز نسبت به استان ایلام به وجود بیاید امروز به واسطه اینکه استان ایلام بارها در مجلس توسط نمایندگان استان مطرح شده است به شکل نسبی به وجود آمده و استان ایلام در کمیسیون‌های مختلف مجلس و وزارتخانه‌ها به عنوان استانی که باید مورد توجه قرار بگیرد مطرح شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: ثروت فراوانی که در استان ایلام وجود دارد باید مدیریت بشود به شرط آنکه مدیران ما افراد پای کاری باشند و در راه توسعه استان برای مطالبه گری در تهران خساست به خرج ندهند.

نماینده ایلام ادامه داد: یکی از اصلی ترین فعالیت نمایندگان مردم یک استان در مجلس فعالیت آنها در اختصاص بودجه است تمام نمایندگان کشور در وزارت خانه ها برای گرفتن حق مردمشان می جنگند و سه نماینده استان ایلام نیز با این تعداد کم تمام تلاش خود را برای احقاق حق مردم به کار بسته‌اند. در تهران سفره ای پهن نیست که به شما بفرما بدهند بلکه باید برای گرفتن حق استان باید با تمام قدرت جنگید.

فلاحی تاکید کرد: ماموریت هایی که برای استان ایلام تعریف شده بسیار زیاد است اما اعتبار در نظر گرفته شده برای تحقق این ماموریت ها بسیار کم است.

وی اظهار داشت:نمایندگان تمام تلاش خود را برای افزایش بودجه به نفع استان انجام می دهند اما توزیع متوازن این بودجه با استاندار و مجموعه مدیران زیرمجموعه اوست همچنان که همین توازن را در حوزه انتصابات نیز باید استاندار و زیرمجموعه ایجاد کنند چون این ها مربوط به حوزه اجراست.

وی گفت: نیازهای مطرح شده توسط مدیران و مردم هلیلان همگی توسط پول و اعتبارات حل می‌شود اما به شرطی که مسئولان استانی برای آن پول برنامه ریزی داشته و بتوانند به درستی آن را خرج کنند.

نماینده ایلام تاکید کرد: پیگیر قول‌های داده شده توسط بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی از شهرستان هلیلان، مانع زدایی از ایجاد پتروشیمی هلیلان، مسائل و مشکلات حوزه آب و انشعابات، سرمایه گذاری شستا در هلیلان در حوزه دامداری و کشت و صنعت نیز هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز