خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام خبرداد:

ورود نقدینگی سالانه 30 هزار میلیارد ریالی به استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۴۹۶

استاندار ایلام با اشاره به اینکه سالانه ۳۰ هزار میلیارد ریال پول وارد استان می‌شود، گفت: این ظرفیت باید در جهت توسعه استان استفاده شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در همایش تجلیل از اصناف، صنعتگران و معدنکاران استان اظهار داشت: در حوزه صنعت طی سه سال گذشته خیلی تلاش‌ها شده که اکنون این کوشش در حال به بار نشستن است.

وی یادآور شد: در دولت یازدهم در دهلران پالایشگاه گاز و پتروشیمی، در مهران پالایشگاه نفت و پتروشیمی و در ایلام پتروشیمی ایجاد یا توسعه خواهد یافت که پس از ماه مبارک رمضان کار اجرایی این طرح ها آغاز می شود.

وی گفت: ظرفیت ها و مزیت های فراوانی در استان وجود دارد که تاکنون آنگونه که شایسته ایلام و مردم این منطقه از میهن اسلامی بوده از این توانمندی ها استفاده نشده است.

استاندار ایلام افزود: این همه زائر سالانه برای زیارت عتبات عالیات می آیند و از ایلام به عراق سفر می‌کنند اما تاکنون هیچ جای مناسبی برای استراحت و اسکان آنها که همه امکانات رفاهی را داشته باشد در مسیر سفر از ایلام تا مهران ایجاد نشده است.

مروارید اضافه کرد: سالانه ۳۰ هزار میلیارد ریال پول وارد استان می شود که باید از این ظرفیت جهت توسعه استان استفاده شود.

وی گفت: در حوزه صنایع کوچک و متوسط ظرفیت برای کار و فعالیت در استان بیشتر از دیگر بخش ها است و به جای اینکه سه هزار میلیارد ریال برای ساخت پتروشیمی هزینه شود که ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد می کند با ده ها برابر کمتر از این عدد می‌توان صنایع کوچک و متوسط ایجاد کرد که چندین برابر این رقم اشتغال ایجاد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز