خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی کشور در آستارا خبر داد:

کشف بیش از ۶ هزار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۱۸۰

فرمانده مرزبانی کشور در آستارا از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی در بازدید از نوار مرزی آستارا با اشاره تداوم مبارزه با قاچاق کالا توسط یگان پلیس مرزبانی گفت: نیرو‌های مرزبانی در زمینه حفظ حقوق بیت المال و برای تقویت پایه‌های تولید ملی با قاچاق کالا مبارزه می‌کند و پایش شبانه روزی مرز بصورت تصویری، زمینی، هوایی و هوشمند تقویت شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی دارد و در پی تاکیدات رئیس جمهور در زمینه آزادسازی سواحل در حوزه دریابانی با هماهنگی مقام قضایی اقدامات خوبی انجام شده است.

سردار سرتیپ گودرزی اضافه کرد: از استانداران و فرمانداران انتظار داریم در زمینه تقویت و انسداد مرز در قالب کارگروه ویژه مرز تلاش کنند و در این زمینه دوربین‌هایی روی البسه مرزبانان با هدف نظارت و کنترل دقیق مرز وارزیابی صحت عمل همکاران مرزبانی نصب شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و پیش بینی ورود گردشگران به گیلان، امکانات امداد و نجات دریابانی به اندازه کافی تامین شده و آمادگی در نیرو‌ها برای برقراری امنیت در ساحل و دریا وجود دارد و اواخر پارسال هم تعدادی خودرو‌های عملیاتی و همچنین تعدادی شناور به استان‌های ساحلی اختصاص یافت.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: ارتباط و هماهنگی خوبی در حوزه معاهدات مرزی و تسهیل در تردد خودرو‌ها بین مرزبانی ایران و جمهوری آذربایجان شکل گرفته است و از رودخانه آستاراچای هم مرزنشینان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز