خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری قزوین خبر داد:

افزایش ۵۰ درصدی تردد خودروها در نخستین روز از سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۵۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: میزان تردد خودروها از راه های ارتباطی استان در نخستین روز از سال جدید نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۵۰ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: میزان تردد وسایل نقلیه در نخستین روز از سال جدید که توسط دوربین های ترددشمار نصب شده در سطح جاده های استان قزوین صورت گرفته بالغ بر یک میلیون و ۱۰۷ هزار و ۳۴ دستگاه بوده است.

به گفته این مسئول راهداری، خوشبختانه با حضور نیروهای امدادی و امداد و نجات و همراهی و همکاری رانندگان و مسافران نوروزی، در نخستین روز از سال جدید هیچ حادثه منجر به فوتی در سطح راه های استان به وقوع نپیوسته است.

حق لطفی خاطرنشان کرد: تعداد مسافران جا به جا شده در نخستین روز از سال جدید توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان شامل سواری های کرایه، اتوبوس و مینی بوس نیز ۲ هزار و ۳۶۲ مسافر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی و بارندگی های پیش رو، به رانندگان توصیه می شود تا ضمن حرکت با سرعت مطمئنه، به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی در نخستین توقفگاه جاده ای به استراحت بپردازند و در طول سفر نیز از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز