خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار رشت صورت گرفت؛

بازدید از رستوران های سطح شهر رشت / تجلیل از اولین واحد صنفی نمونه سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۵۵۵

فرماندار رشت طی بازدیدی از رستوران ها، از نزدیک آخرین وضعیت آمادگی های رستوران های سطح شهر رشت از جمله وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی و آمادگی جهت ارائه خدمات در ایام عید نوروز را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، حمید رضا امام پناهی با همراهی رئیس شبکه بهداشت شهرستان رشت و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری در بازدید از رستوران های سطح شهر رشت، گفت: هدف از این بازدید نظارت بر عملکرد رستوران های سطح شهرستان، خدمات رسانی، وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی و نحوه پذیرایی آنها از مسافرین نوروزی و شهروندان است.

وی افزود: صاحبان و کارکنان رستوران ها نقش مهمی‌ را در تامین سلامت مردم بر عهده دارند و همواره باید رعایت اصول بهداشتی به منظور حفظ سلامت مشتریان در دستور کار آنان باشد.
 
فرماندار رشت با تاکید بر استمرار بازدیدهای از مراکز عرضه مواد غذایی و رستوران ها در ایام نوروز، افزود: توجه به مراکز تهیه و فروش مواد غذایی مانند رستوران ها و غذاخوری ها در سلامت مردم نقش مهمی دارد و این ‌توجه و نظارت باید در قسمت های مختلف از جمله نوع مواد و اقلام‌مصرفی، محیط آشپزخانه، میز تهیه غذا، ظروف، بهداشت فردی کارکنان و غیره صورت بگیرد تا از انتقال آلودگی‌ها به افراد جلوگیری و سلامت مردم تامین شود.
 
در پایان این برنامه رئیس ستاد کرونا شهرستان رشت بر اساس وعده‌ای که به اصناف مبنی بر انتخاب واحدهای نمونه سلامت داده بود، با حضور در یکی از رستوران های سطح شهر، این واحد را به عنوان واحد نمونه سلامت با کیفیت خوب انتخاب و از تلاش های این مجموعه تقدیر کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز