خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۷۳۰

دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان ویژه نوروز 1401 با حضور قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، روسای کمیته‌های عضو ستاد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنای گلستان،رحمان فرمانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی دراین مراسم اظهار کرد: دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان ویژه ایام نوروز 1401 باهدف رصد فعالیت‌های متمرکز استانی و رفع مشکلات احتمالی مسافران و گردشگران در اسرع وقت و به‌منظور خدمات‌رسانی یکپارچه و شایسته به گردشگران و مسافرین نوروزی، بازگشایی شد که در آن نمایندگان ثابت کمیته‌های دوازده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز و از دوم لغایت 12 فروردین‌ماه، 14 نوروزگاه در همه شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی‌شده است که اجرای موسیقی اقوام، بازی‌های بوم و محلی، جنگ‌های شادی، مسابقه‌های فرهنگی، غذاهای محلی، صنایع‌دستی و سوغات از اهم برنامه‌های اجرایی در این مراسم خواهد بود.

 

وی گفت: در نوروز پیش رو تعداد 21 بازارچه موقت صنایع‌دستی با 430 غرفه برای معرفی و فروش محصولات صنایع‌دستی و نمایش توانمندی هنرمندان و صنعتگران استان در سطح استان برپا خواهد شد.

وی  در ادامه به رونمایی از اپلیکیشن گردشگری استان گلستان با نام نگارستان در نمایشگاه گردشگری تهران اشاره کرد و گفت: «این اپلیکیشن باهدف سهولت سفر و راهنمایی گردشگرانی که به استان گلستان سفر می‌کنند راه‌اندازی شد تا بتوانند نیازهای خود را در حین سفر رفع کنند.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان می‌توانند این برنامک را از طریق کافه بازار و یا لینک مستقیم موجود در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان به آدرس www.golestan.mcth.ir دریافت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز