خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گلستان:

۱۴ نوروزگاه ایام نوروز در گلستان فعال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۲۰۷

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان گفت: در ایام نوروز و از دوم لغایت 12 فروردین‌ماه 14 نوروزگاه در همه شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی‌شده است که اجرای موسیقی اقوام، بازی‌های بوم و محلی، جنگ‌های شادی، مسابقه‌های فرهنگی و... از اهم برنامه‌های اجرایی در این مراسم خواهد بود.

به گزارش ایلنای گلستان، رحمان فرمانی اظهارکرد: در بحث برقراری سفرهای نوروزی اولویت همه ما تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامتی مردم  استان و سایر هم‌وطنان است و در حال حاضر نیز ستاد ملی مبارزه با کرونا سفر را به‌صورت سفر هوشمند و با تزریق حداقل دو دوز واکسن برای هم‌وطنان مجاز می‌داند.

فرمانی اضافه کرد: در نوروز پیش رو تعداد 21 بازارچه موقت صنایع‌دستی با 430 غرفه برای معرفی و فروش محصولات صنایع‌دستی و نمایش توانمندی هنرمندان و صنعتگران استان در سطح استان برپا خواهد شد.

وی گفت: تبلیغات متمرکز یکی از موارد دارای اهمیت در ارائه خدمات ستاد به گردشگران است که می‌بایست در این راستا دستگاه‌های اجرایی مرتبط با همگرایی، تبلیغات محیطی و مجازی را تحت عنوان ستاد اجرایی خدمات سفر اجرایی کنند تا ضمن تجمیع ظرفیت همه دستگاه‌ها از موازی‌کاری‌ها در امر تبلیغ و اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های استان به مسافران و اتلاف هزینه‌ها جلوگیری شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اضافه کرد: برای بهره‌مندی از ابزار نوین در حوزه گردشگری و معرفی پتانسیل‌های استان، در سال جاری برای نخستین بار QR کدهایی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان تعریف شده است که می‌تواند با نصب بر روی اطلاع‌رسانی‌های مربوط به ستاد اجرایی خدمات سفر در ورودی و خروجی شهرها و همچنین جاذبه‌های مختلف مسافران و گردشگران را راهنمایی کند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح استان 782 نفر  شامل ناظران مراکز گردشگری، ناظران و بازرسان اصناف، ناظران تعزیرات حکومتی و... فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر و خدمات قابل‌ارائه به گردشگران را نظارت و بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز