خبرگزاری کار ایران

سیاست و نگاه شورای ششم نسبت به بودجه افزایش منابع درآمدی پایدار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۲۹۰

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از سیاست‎‌های شاخص شورای ششم، افزایش منابع درآمدی پایدار شهرداری است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین حسامی در سی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که به منظور بررسی و تصویب لایحه بودجه سازمان‌های شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، به تشریح مختصری از فرآیند طی شده درخصوص بودجه پرداخت و اظهارکرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری در تاریخ سوم بهمن‌ماه، توسط شهردار تقدیم شورای شهر شد.

وی با بیان اینکه از چهارم بهمن‌ماه، بررسی اولیه و دریافت مستندات لایحه بودجه تا ١٠ بهمن انجام شد، گفت: پس از این مهم، اولین جلسه بررسی بودجه با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری ۱۰ بهمن‌ماه آغاز شد و از فردای آن روز هم جلسات کمیسیون‌های تخصصی شکل گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد از پیگیری مبسوط لایحه بودجه توسط ۱۳ کمیسیون شورای شهر سخن گفت و افزود: کمیسیون‌های تخصصی در این بازه زمانی، ۱۴۸ جلسه کارشناسی، معادل ۲۸۹ ساعت و ۴ هزار و ۴۰۵ نفر ساعت برگزار کردند.

حسامی تصریح کرد: این جلسات، علاوه بر ۱۴۹ جلسه‌ای است که در سطح کارشناسی برگزار شد؛ جلساتی که ۲۸۹ ساعت زمان برده است.

وی گفت: از جمله سیاست‌ها و رویکردهای شورای شهر نسبت به بودجه سال آینده شهرداری مشهد، می‌توان به کاهش هزینه‌ها، افزایش منابع پایدار درآمدی، شفافیت در ارائه بودجه، به ویژه در بخش منابع و مصارف، توجه ویژه به دارایی‌های سرمایه‌ای شهرداری و جلوگیری از واگذاری آنها، اشاره داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز