خبرگزاری کار ایران

نیروگاه شهید رجایی و دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین تفاهم نامه همکاری علمی امضاء کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۰۴۹

به منظور تقویت و توسعه همکاری‌های میان نیروگاه شهید رجایی و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در اجرای طرح‌های علمی، پژوهشی و فناوری، تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد امضاء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  علی فرهور در جلسه انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به ظرفیت دانش و تخصص جوانان برای کمک به رفع اشکالات در صنعت اشاره کرد و گفت: معتقدم جوان‌های خوبی از سوی استادان دانشگاه‌ها پرورش می‌یابند و لازم است این جوانان که نگاه نوینی به مسائل دارند، در صنعت حضور  یافته و مشکلات را از این زاویه ملاحظه کنند.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در ادامه با اشاره به موضوع عدم تعادل در حوزه انرژی بیان کرد: تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی، بیشتر از 8 ماه از سال جاری با سوخت مایع بوده است که این موضوع نشان از عدم تعادل در سوخت نیروگاه‌ها دارد.

وی افزود: برای اینکه به این عدم تعادل پایان دهیم و انرژی، مبنای توسعه کلان کشور باشد، نیازمند همراهی مردم و آینده نگری در حوزه دانش هستیم که به ویژه دانشگاه‌ها می‌توانند در این خصوص با صنعت همراهی کنند.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) هم در این جلسه با اشاره به اینکه دانشگاه عرصه تولید دانش است، گفت: امروزه عرصه تولید دانش و تبدیل آن به ثروت، مورد توجه قرار گرفته است و دانشگاه تنها به آموزش اکتفا نمی‌کند.

سید علی قاسم زاده اظهار کرد: اعتقاد داریم برای تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، راهی جز پیوند دانشگاه و صنعت نداریم که در این خصوص باید به جوان‌ها اعتماد کرد تا در دورانی که تحت تحریم‌ها قرار داریم، بتوان از ظرفیت خوب این جوانان استفاده کرد.

این تفاهم نامه به منظور تقویت و توسعه همکاری‌های میان نیروگاه شهید رجایی و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی به امضاء رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز