خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آماده باش آتش نشانان ارومیه در آخرین شب چهارشنبه سال

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۸۲۷

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: آتش‌نشانان ارومیه برای امدادرسانی به مصدومان و مجروحان احتمالی چهارشنبه سوری در آماده‌باش کامل هستند.

ابراهیم شاد قوشچی در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: آتش نشانی ارومیه در راستای حفظ ایمنی شهر و ارایه خدمات ایمنی بهینه و به موقع به شهروندان در چهارشنبه آخر سال، از ابتدای صبح در میادین، مسیرهای پرتردد و پرتجمع شهر ارومیه با خودروهای سنگین و سبک مستقر هستند.

وی اظهار داشت: ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری ارومیه و تعدادی موتورسوار مجهز به دستگاه‌های پیشرفته و خاموش‌کننده سیار در مسیرهای شهری، برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی در حال تردد و گشت‌زنی در بافت تجاری و مرکزی شهر خواهند بود.

وی همچنین  از استقرار ۴ خودروی آتش نشانی در مسیرهای ورودی شهر ارومیه_تبریز و ارومیه_مهاباد خبر داد و گفت:با توجه به آمار سال گذشته که حکایت از وقوع  تصادفات در مسیر ۴۰ کیلومتری ورودی  شهرها می داد امسال ۴ خودروی آتشنشانی برای جلوگیری از حوادث احتمالی در این مسیرها مستقر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ارومیه با اشاره به اینکه حوادث تلخی قبل از فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال رخ داده و تعدادی شهروند مصدوم و یا جان خود را از دست داده‌اند، گفت: شهروندان مراقب سلامتی خود باشند و توصیه‌های ایمنی را جدی گرفته و به یاد داشته باشند تنها دیگران نیستند که گرفتار حوادث می‌شوند و خود ما نیز از گزند صدمات بی‌احتیاطی در امان نیستیم.

وی ادامه داد: والدین مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند و توصیه‌های ایمنی را یادآور شوند تا همه با سلامتی و آرامش به استقبال سال جدید بروند.

شاد قوشچی، یادآوری کرد: سامانه ۱۲۵ پل ارتباطی شهروندان و سازمان آتش نشانی است و مردم در صورت مشاهده هرگونه حوادث با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز