خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

توزیع بیش از یک هزار تن اقلام اساسی تنظیم بازار در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۴۱۸

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی شهرستان ارومیه از توزیع یک هزار و ۲۹۲ تن کالای اساسی در شهرستان ارومیه خبر داد.

پرویز امجدی فرمانده قرارگاه امنیت غذایی شهرستان ارومیه در گفت و گو با ایلنا,اظهار داشت: از زمان برقراری قرارگاه امنیت غذایی شهرستان تاکنون ۲ هزار و ۲۷۰ تن کالای اساسی به شهرستان ارومیه اختصاص یافته که یک هزار و ۲۹۲  تن آن توزیع و ۹۷۸ تن آن در حال توزیع است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۸۹۸ مورد بازرسی از فروشگاههای عرضه مواد غذایی و نانوایی در سطح شهرستان ارومیه  بازید بعمل آمده  و ۳۷۵ متخلف به دستگاه های قضایی معرفی شده است.

امجدی از  افزایش شیفت های بازرسی با نزدیک شدن به ایام پایانی سال خبرداد و گفت: به منظور رصد و پایش بازار و مبارزه با هر گونه گران فروشی، کم فروشی و احتکار هر گونه کالای اساسی، با همکاری فرمانداری شیفت های بازرسی افزایش پیدا کرده و هم اکنون ۵ نفر از بازرسان اداره صمت شهرستان ارومیه و ۱۷ نفر از بسیج اصناف سپاه شهرستان ارومیه در کنار کارشناسان این مدیریت در امر کنترل و تنظیم بازار به صورت دو شیفت با کارشناسان اداره تعزیرات همکاری دارند.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی شهرستان ارومیه تصریح داشت: از آذر ماه سال جاری تاکنون ۴۶۰ تن برنج هندی یک  هزار و ۱۲۱  و ۵۹۴ تن برنج تایلندی  و ۱۶۷ تن مرغ منجمد ، ۲۴/۲۶ تن روغن صنف  و ۴۵ تن تخم مرغ  در سطح شهرستان توزیع شده است و برنامه ریزی برای توزیع گسترده اقلام اساسی در ایام پایانی سال و شب عید در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز