خبرگزاری کار ایران

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها:

بخشی از درآمد نفت و گاز، باید به عمران و آبادانی استان بوشهر اختصاص یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۴۸

رمضانی با بیان اینکه استان بوشهر با معضلات و محرومیت‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند، بیان کرد: بخشی از درآمد نفت و گاز و پتروشیمی که در این استان بدست می‌آید باید صرف توسعه و عمران خودش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رمضانی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به محرومیت‌های این استان، گفت: سهم استان بوشهر، صدقه دادن نیست بلکه بخشی از درآمد نفت و گاز و پتروشیمی بدست آمده در این استان، باید به استان بوشهر، اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: شایسته است، کام مردم استان بنده، همچون نام زیبای عسلویه، به شهد خدمت، شیرین شود.

رمضانی از سازمان تأمین اجتماعی خواست تا با مشارکت وزارت نفت، دِین خود را به مردم شریف استان بوشهر ادا کند و بیمارستان مجهز و بزرگی را در این استان، عملیاتی کند.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها، افزود: نباید استانی که بیشترین منابع نفت و گاز را دارد، آرزوی جوانانش با موانع پارتی، تبعیض و عدم اجرای مصوبه پنجاه درصد اشتغال نیروهای بومی، دود شود.

رمضانی با بیان این سؤال که، چرا جوانان بوشهری باید بیکار باشند، آرزو کرد کاش در کنار دیوان عدالت اداری، دیوان عدالت اجتماعی نیز وجود داشت.

وی از کودکانی گفت که نفس‌های آنان به دلیل آلودگی، به شماره افتاده اما طرح‌های آبرسانی به برخی شهرها و روستاهای استان بوشهر، به سرانجام نرسیده است.

رمضانی اظهار داشت: نفت و گاز و پتروشیمی در دریا و ساحل استان بوشهر فراوان وجود دارد، دریایی که حرمت دارد و سفره آبی رنگ ارتزاق مردم این استان بوده و یک بار مصرف نیست که مانند صید ترال جمع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز