خبرگزاری کار ایران

به میزبانی یزد؛

مسابقات دو صحرانوردی کارگران کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۱۹۲

مسابقات دو صحرانوردی کارگران کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، همزمان با اعیاد شعبانیه، مسابقات دو صحرانوردی کارگران کشور به همت انجمن دوومیدانی کارگران ایران و هیات ورزش کارگری و انجمن دوومیدانی کارگران استان یزد به مدت دو روز برگزار شد و تیم ها و نفرات برتر معرفی شدند.

در این رقابت ها که با حضور ورزشکارانی از ۱۳ استان در قالب ۱۴ تیم در دو رده سنی زیر ۴۰ و بالای ۴۰ سال برگزار شد، سیدرمضان میرصادقی از استان مازندران اولین کسی بود که موفق به عبور از خط پایان شد و مدال طلای بالای ۴۰ را به گردن آویخت.

در ادامه حسین دهقانپور ورزشکار تیم فولاد آلیاژی یزد نیز توانست با عبور از خط پایان بعنوان نفر دوم، به روی سکو برود و مدال نقره را کسب کند و مقام سوم در رده سنی بالای ۴۰ نیز با مدال برنز به مهدی عرب از سمنان رسید.

در بخش رده سنی (آزاد) زیر ۴۰ سال نیز پژمان کرزه ای از همدان، امیرحسین صفری از خراسان رضوی و رحیم دیبایی از ورزقان آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش تیمی این مسابقات نیز تیم مس سونگون ورزقان به نمایندگی از آذربایجان شرقی نیز با کسب امتیاز منفی ۱۶ بالاتر از سایر رقبا مقتدرانه بر سکوی نخست و قهرمانی بخش تیمی ایستاد. تیمهای خراسان رضوی و مازندران نیز به ترتیب با منفی ۲۷ و منفی ۳۲ امتیاز رتبه های دوم و سوم را بدست آوردند تا به این ترتیب پرونده مسابقات دوصحرانوردی کارگران کشور بسته شود.

در گروه بانوان نیز در رده زیر ۴۰ سال مهتاب فخرایی از البرز، زهرا سمیاری از قزوین و طاهره السادات عبدالله زاده از اصفهان رسید به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در گروه بالای ۴۰ سال خدیجه اسماعیل پور از گیلان، فروزان جلالی از اصفهان و شهزاد پیشدادی دونده ای از کرمانشاه موفق به کسب مقام اول تا سوم در این گروه شدند.

در بخش تیمی نیز اصفهان با کسب دو مدال در دو بخش و با بدست آوردن امتیاز منفی ۱۷ بالاتر از سایر رقبا بر سکوی نخست رقابتها قرار گرفت و تیم تهران با کسب منفی ۲۶ امتیاز مقام دوم و تیم البرز نیز با کسب منفی ۲۷ امتیاز موفق به کسب مقام سوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز