خبرگزاری کار ایران

یزد بر مدار کاهش کرونا؛

پذیرش کمتر از ۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در شبانه روز گذشته/ کاهش فوتی های ناشی از امیکرون

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۱۸۴

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه روند آمار بستری های مشکوک به کرونا در استان یزد همچنان نزولی است گفت: در شبانه روز گذشته کمتر از ۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های یزد پذیرش شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، علیرضا اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر، ۲۴۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند اظهار داشت: از این تعداد، ۹۳ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

وی همچنین از شناسایی بیش از ۱۰۰ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان خبر داد و افزود: بر اساس مراجعات به مراکز درمانی از ۴۰۰ بیمار نمونه گیری شد که از این تعداد، ۱۶ نفر در بیمارستان های استان بستری و ۱۰۱ نفر در منزل دوران نقاهت را طی می کنند.

اسلامی همچنین از فوت ۴ یزدی براثر امیکرون خبر داد و افزود: در شبانه روز گذشته، ۲ بیمار در یزد و یک بیمار در میبد و ۱ بیمار در اردکان قربانی کرونا شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد: تکمیل چرخه واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و شرکت نکردن در تجمعات از مهم ترین راه های در امان ماندن از کرونا ویروس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز