خبرگزاری کار ایران

با تخصیص اعتبار جدید؛

طرح آبرسانی از سد طالقان به آبیک آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۷۱۸

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: با اختصاص 220 میلیارد ریال به طرح آبرسانی از سد طالقان به آبیک، کارگاه این پروژه که در دو ماه اخیر نیمه فعال و تعطیل شده بود، مجدد فعال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یدالله ملکی با اعلام این خبر گفت: طرح انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبیک از پروژه‌های بسیار مهمی است که با پیگیری مسئولان تا کنون به خوبی پیش رفته و امیدواریم با تخصیص اعتبارات باقیمانده هرچه سریع‌تر این پروژه تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین اضافه کرد: اخیراً مبلغ 150 میلیارد ریال از محل تنش آبی و 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها به استان اختصاص یافت و ما با جذب این منابع مالی جدید توانستیم عملیات انتقال آب را مجدداً در مسیر حرکت قرار دهیم.

وی عنوان کرد: لوله‌های تولید شده برای باقیمانده مسیر خط انتقال آبرسانی در حال انتقال به محل کارگاه است و امیدواریم تزریق اعتبارات تداوم یابد تا بتوانیم بسرعت این طرح را به پایان برسانیم.

این مسئول یادآورشد: در حال حاضر این طرح بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل طرح به 130 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیازمندیم که امیدواریم با پیگیری‌های لازم بتوانیم آن را نیز دریافت کنیم.

ملکی گفت: در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز و تزریق به موقع آن امیدواریم تا خرداد ماه سال آینده این پروژه مهم تکمیل شده و مردم آبیک بعد از دو دهه از آب شرب گوارا و سالم برخوردار شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز