خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان مطرح کرد:

انتخاب مدیران ضعیف اهداف توسعه ای فارس را محقق نمی کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۸۲۳

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به نقش مدیران قوی در پیشبرد اهداف توسعه ای تاکید کرد: آنچه امروز واضح و مبرهن است این است که با این رویه انتخاب برخی مدیران ضعیف و ناکارآمد، اهداف توسعه ای استان به هیچ وجه محقق نخواهد شد چراکه کارهای بزرگ را باید به دست مدیران بزرگ سپرد.

به گزارش ایلنا ابراهیم عزیزی با انتقاد از انتصاب برخی مدیران ضعیف در دستگاه های اجرایی استان فارس گفت: تشکیل دولت قوی با انتصاب مدیران ضعیف غیر ممکن است.

وی با بیان اینکه مدیران کوتاه قامت یا به اصطلاح «کوتوله» نمی توانند اهداف بلند و توسعه پایدار را رقم بزنند، افزود: متاسفانه شاهد برخی انتصاب های ضعیف و دور از انتظار در استان هستیم که این انتصاب ها جز ضربه زدن به بدنه دولت و بی اعتمادی مفرط، حاصلی نخواهد داشت.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خطاب به کسانی که در این انتصاب ها نقش ایفا می کنند گفت: به راستی منشاء چنین انتصاب هایی کجاست؟ اگر دلیل منطقی و استدلال قوی برای آن وجود دارد، آقایان اعلام کنند تا ما نیز مطلع شویم.

وی با بیان اینکه تعداد نیروهای زبده و شایسته در جریان انقلابی کم نیست، گفت: به کارگیری این نیروها در مناصبی که سزاوار است، خود یک هنر مدیریتی است که ناشی از شناخت صحیح از اشخاص، مسائل مهم و نیازهای حیاتی استان دارد.

نماینده شیراز و زرقان در عین حال بیان کرد: امروز استان فارس از عقب ماندگی های مفرطی در حوزه زیرساخت ها رنج می برد که اگر مدیران کارآزموده، متبحر و قدرتمند در راس دستگاههای اجرایی قرار نگیرند، این عقب ماندگی ها نیز همچنان باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز