خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنایع کوچک ایران:

هدف ما تأمین زیرساخت ها برای سرمایه گذاران واقعی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۴۰۸

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران: یکی از وظایف و رسالت های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تامین زمین، آب ، برق و گاز برای متقاضیان و سرمایه گذاران واقعی است.

به گزارش ایلنای گلستان،علی رسولیان در جلسه با رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان ، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان و رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان اظهارکرد: یکی از وظایف و رسالت نگاه دولت به این است که وقتی شهرکی ایجاد می شود اداره آن با خود صنعتگران باشد.

وی در مورد واحدهای غیرفعال و راکد گفت : با توجه به اینکه تامین مالی دولت به بخش صنعت به خوبی انجام نشده برخی از بنگاه ها در تامین سرمایه در گردش با مشکل مواجه شده اند لذا ستاد تسهیل استانی می تواند کمک شایانی در فعال سازی و افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد : متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موظفند در چارچوب تعهدات و در ظرف مدت زمان قانونی تعیین شده در قرارداد حق بهره برداری زمین ، نسبت به تکمیل ساخت و ساز، نصب ماشین آلات، اخذ پروانه بهره برداری و تولید اقدام نمایند و شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ نیز مکلف‌ است در صورت عدم ایفای تعهدات، به خلع ید طرف قرارداد و بازپس گیری اراضی راکد بپردازد.

رضا شهمرادی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش اهم فعالیتهای شرکت در سال جاری گفت: تمام تلاش مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی اجرا و تکمیل زیرساختهای لازم بمنظور رغبت و حضور سرمایه گذاران دارای اهلیت در شهرکها و نواحی صنعتی استان است.  

وی در ادامه گفت: با توجه به اتمام اراضی شهرک صنعتی برای واگذاری به سرمایه گذاران طرح توسعه شهرک صنعتی گنبد و تهیه زمین برای ایجاد شهرک تخصصی مبلمان عطا آباد در دستور کار داریم و یکی از مهم ترین اهداف توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی جدید ، رونق بخشی به فعالیت های صنعتی و اشتغالزا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز