خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق مطرح کرد؛

آمادگی شرکت های خلاق برای استقرار در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۲۹۷

مشاور دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق، گفت: ظرفیت های خوبی برای استقرار شرکت های خلاق در کارخانه نوآوری البرز فراهم شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، سیدمهدی سادات در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با اشاره به آمادگی شرکت های خلاق برای استقرار در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، گفت: ظرفیت خوبی برای استقرار گروه های فنآور و خلاق در این کارخانه فراهم شده و باید استقرار این گروه ها در کارخانه نوآوری البرز سرعت بگیرد، معرفی مزیت‌های این مجموعه به شرکت های خلاق، میتواند استقرار شرکت ها در این مجموعه را سرعت دهد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق، افزود: نزدیکی این کارخانه به شهر کرج، امکان بسیار خوبی برای تعامل فعالان اکوسیستم نوآوری و تعامل با مراکز پژوهشی تخصصی فعال در استان البرز فراهم کرده است که این همکاری میان گروه های فعال در اکوسیستم نوآوری میتواند تحولی در شهر و استان ایجاد کند. برگزاری رویدادها و ایونت های عمومی و تخصصی نیز می تواند تاثیر خوبی در معرفی این مجموعه داشته باشد.

امیر سرکندی مدیر  کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز  نیز در این نشست گفت: این مجموعه یک محیط فرهنگی و فناورانه است که همراه با ارایه خدمات به مردم، برای گروه ها و تیم های فناور مستقر، چهارده نوع خدمت طراحی شده است. همچنین‌ استقرار میزهای خدمت و ارایه خدمات مشاوره ای و تخصصی، بخشی از ظرفیت های آماده شده در این کارخانه است که به تیم های مستقر شده در این مجموعه ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز