خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد :

کشف فرار مالیاتی 108 میلیارد ریالی یک شرکت خصوصی در ساوه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۸۲۴

فرمانده انتظامی استان مرکزی استان مرکزی گفت: پلیس امنیت اقتصادی، فرار مالیاتی یک شرکت خصوصی به ارزش 108 میلیارد و 353 میلیون ریال را در شهرستان ساوه کشف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی، با رصد هوشمندانه روند مالی یک شرکت خصوصی در شهرستان ساوه، از فرار مالیاتی آن مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی های لازم با دستگاه قضائی به همراه کارشناسان اداره کل امور مالیاتی از این شرکت بازدید کردند و اقدامات میدانی و جمع آوری اسناد مالی لازم را در این راستا انجام دادند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی استان مرکزی اظهار داشت: پس از بررسی های لازم ماموران دریافتند که مدیرعامل این شرکت با جعل اسناد مالی، فاکتورسازی و عدم انجام تکالیف قانونی دیگر، درآمد حقیقی حاصل از فعالیت شرکتش را از دید ماموران مالیاتی پنهان کرده و 108 میلیارد و 353 میلیون ریال فرار مالیاتی داشته است.

سردار مفخمی شهرستانی با بیان اینکه این اقدامات در راستای مقابله با جرایم اقتصادی و برخورد با مخلان نظم اقتصادی انجام شده است، تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی های قضائی و تنظیم پرونده، مدیرعامل شرکت را برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز