خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

مجوزهای بهره‌برداری از معادن گیلان با نظارت ساماندهی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۲۸

استاندار گیلان با بیان اینکه مجوزهای بهره‌برداری از معادن استان با نظارت، ساماندهی شود، گفت: با برداشت‌کنندگان غیرمجاز از بستر رودخانه‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی در جلسه شورای معادن استان گیلان گفت: متولیان حوزه معادن دقت کنند که مصالح مورد نیاز کارگاه‌های عمرانی، سرمایه گذاران و پیمانکاران با توجه به ظرفیت‌های موجود استان، عادلانه توزیع شود و در انحصار فرد و گروهی خاص قرار نگیرد.

وی اظهار کرد: نباید با سوءمدیریت و به بهانه کمبود مصالح و واردات بی سامان شن و ماسه از دیگر استان‌ها، هزینه‌های مردم را افزایش دهیم.

استاندار گیلان اضافه کرد: برای ساخت و ساز و توسعه، عمران و آبادانی در حوزه‌های مختلف پروژه‌ای عمرانی، راه سازی و مسکن، مانع ایجاد نکنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه باید سریعاً فضایی فراهم شود که با تأمین مصالح و برنامه ریزی و نظارت، قیمت شن و ماسه نه تنها ثابت، بلکه کاهش یابد، تصریح کرد: اعضای شورای معادن راه‌های توسعه عمرانی و رشد و پیشرفت گیلان را تسهیل کنند و در این زمینه به هیچ احدی اجازه سنگ اندازی در مسیر توسعه استان را ندهیم.

عباسی تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی جلوی سوءاستفاده از معادن گیلان را بگیرند و با برداشت‌کنندگان غیرمجاز از بستر رودخانه‌ها برخورد کنند.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی صحیح و قانونمند بهره برداری از معادن، در زمینه‌های مختلف از جمله تأمین مصالح نهضت مسکن در گیلان، توسعه عمرانی و تسریع در پروژه‌ها با مدیریت هزینه‌ها و قیمت‌های مشخص و نیز ایجاد فرصت‌های شغلی اثربخش است.

در این جلسه هر یک از اعضای شورای معادن گیلان، نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود شرایط و رفع موانع موجود حوزه معادن ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز