خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد خبر داد؛

رقابت ۱۶۸ ورزشکار کارگر در مرحله نهایی اولین المپیاد ورزش کارگری استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۳۳۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: مسابقات اولین المپیاد ورزش کارگری استان یزد که از مهر ماه سال جاری آغاز شده بود با رقابت ۱۶۸ ورزشکار کارگر در مرحله نهایی و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد؛ محمدرضا فلاحتی در آیین اختتامیه این رقابت ها اظهار داشت: در این المپیاد قریب به یک هزار و ۵۰۰ کارگر از ۲۱ شرکت و کارگاه حضور یافته که در ۷ رشته ورزشی باهم به رقابت پرداختند.

وی افزود: نفرات اول هر رشته به دور پایانی صعود و در مرحله فینال رشته های هدف زنی باتوپ، پرتاب توپ مدیسن بال، طناب زنی، روپایی زدن، دو سرعت و قوی ترین مرد کارگر رشته های انفرادی و طناب کشی نیز بعنوان تنها رشته تیمی این المپیاد باهم مسابقه دادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد هدف اصلی از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط میان جامعه شریف کارگری عنوان کرد و ادامه داد: کارگران قشر زحمتکش و موثر در اقتصاد کشور هستند و باید با ایجاد محیط های شاد و مفرح به ویژه در محل کارشان، برای افزایش سلامت جسم و روح و همچنین افزایش بهره وری آنها گام برداریم.

وی با ابراز رضایت از روند اجرای المپیاد و تاکید بر تحقق شعار ورزش، نشاط و بهره وری در جامعه کارگری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای اولین بار المپیاد ورزش کارگری در استان یزد برگزار شد می توان گفت به هدف خود دست یافتیم؛ در صورت مساعد بود شرایط در سال های آینده نیز این المپیاد برگزار می شود.

فلاحتی از شناسایی استعداد های خوب ورزشی میان جامعه کارگری در قالب المپیاد خبر داد و اظهار داشت: برگزاری این المپیاد نشان داد در میان کارگران استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که با شناسایی آنها و اعزام به مسابقات قهرمانی کارگران کشور می توان قهرمانی های زیادی بدست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز