خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش کارگری استان یزد:

میزبان مسابقات فوتبال ساحلی کارگری کشور هستیم/الزام در ارائه تست منفی کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۹۱۶

رئیس هیات ورزش کارگری استان یزد گفت: با حمایت یک شرکت صنعتی و معدنی، در اسفندماه میزبان مسابقات فوتبال ساحلی کارگران کشور در شهرستان اردکان هستیم.

به گزارش ایلنا از یزد، جمال تقی نژاد با بیان اینکه برگزاری قطعی این رقابتها با مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا امکان پذیر است اظهار داشت: مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور در شهرستان اردکان و با حمایت یک شرکت معدنی و صنعتی برگزار می شود.

وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون ورزش کارگری کشور افزود: این هیات در نظر دارد تا پایان سال در صورتی که شرایط فراهم باشد در سه رشته ورزشی میزبان کارگران کشور باشد لذا با برنامه ریزی های صورت گرفته و موافقت فدراسیون، شهرستان اردکان میزبان فوتبال ساحلی کارگران کشور در اسفند ماه شد.

رئیس هیات ورزش کارگری استان یزد با اشاره به ظرفیت های فوتبال ساحلی استان اضافه کرد: استان یزد با اینکه شهر بدون ساحل است ولی ظرفیت های خوبی در رشته فوتبال ساحلی دارد و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال یزد و همچنین حمایت صنعت، امکان این میزبانی را فراهم کرده است.

تقی نژاد عنوان کرد تمامی نفرات و ورزشکاران اعزامی باید کارت واکسیناسیون و یا تست منفی کرونای خود را با اعتبار حداکثر ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقه به مسئولین برگزاری ارائه نمایند همچنین استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در زمان برگزاری مسابقات کامال اجباری می باشد.

رئیس هیات ورزش کارگری استان یزد از حضور دو نماینده فوتبال ساحلی کارگران یزد در این رقابتها خبر داد و اظهار کرد: با توجه به قوانین فدراسیون ورزش کارگری، امکان ثبت نام دو تیم از استان میزبان وجود دارد؛ بر این اساس تیم های شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و گلساپوش یزد به عنوان نمایندگان استان در این رقابتها حاضر خواهند بود.

وی تصریح کرد: تیم های فوتبال ساحلی کارگران کشور تا دوم اسفند ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و حضور در این رقابت ها اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز