خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبر داد؛

بازداشت مسئول حراست شهرداری و رئیس شورای شهر رازقان به اتهام اختلاس / اختلاس 750 تن سیمان متعلق به شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۲۳۱

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: مسئول حراست شهرداری و همچنین رئیس شورای اسلامی شهر رازقان از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه به اتهام اختلاس بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی، افزود: بنابر گزارش یکی از نهادهای امنیتی شهرستان زرندیه، مسئول حراست شهرداری و رئیس شورای شهر رازقان اقدام به اختلاس 350 تن سیمان متعلق به شهرداری، کرده است.

وی ادامه داد: با ارائه گزارشات تکمیلی این میزان به 750 تن افزایش یافت که در این خصوص دستورات لازم توسط مقام قضایی صادر و متهمان با صدور قرار وثیقه و عدم تودیع آن، روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: پرونده این اختلاس به دادسرای شهرستان زرندیه ارجاع شده و با صدور دستورات قضایی لازم، به سرعت تحقیقات توسط دادیار مربوطه آغاز شده است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: با ارائه وثیقه توسط متهمان و با عنایت به لزوم ادامه تحقیقات، قرار نظارت قضایی برای هر 2 متهم به لحاظ ممنوعیت از اشتغال به فعالیت های مرتبط صادر و به نامبردگان ابلاغ شد و پرونده در حال حاضر در حال تکمیل تحقیقات است.

وی بیان داشت: این پرونده در مرحله تحقیقات فنی و قضایی بوده و مراتب پس از صدور و تأیید حکم اطلاع رسانی خواهد شد. در این خصوص درباره مجرمیت یا بی گناهی متهمان امکان اظهارنظر وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تأکید کرد: دستگاه قضایی در فسادستیزی و مبارزه قاطع با فساد در تمامی ابعاد و عرصه ها، عزم و اراده بسیار قوی دارد و در این راستا دارای سیاست های راهبردی است. همچنین دستگاه قضایی بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان ها و نهاد ها تأکید ویژه دارد.

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: دستگاه قضایی همواره با جرائم و تخلفات صورت گرفته در تمامی دستگاه ها خصوصا دستگاه های خدمات رسان برخورد محکم و بی اغماض دارد و برخورد با جرایم مدیران متخلف اولویت دستگاه قضایی استان مرکزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز