خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و کمیته امداد هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۰۸۳

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور هرمزگان و کمیته امداد استان منعقد شد.

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور هرمزگان به نمایندگی منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان و جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های دو مجموعه در زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، اشتغال و اجرایی منعقد شد.

 رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در این دیدار با بیان اینکه موضوع تفاهم نامه ارائه خدمات علمی، فرهنگی، آموزشی،ترویجی و اشتغال به افراد و خانواده های نیازمند است، گفت: جامعه هدف ما علاوه بر برگزاری دوره ها برای عموم، شناسایی نخبگان تحت پوشش کمیته امداد  و خدمات ویژه به این قشر است.

 فرهادی با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه برای انتقال دانش و تجربیات مشترک در راستای ثبت اختراع برای فرزندان نخبه جامعه کمیته امداد استان کمک می کند، اظهار کرد: در زمینه طرح های پژوهشی و تحقیقاتی مشترک کمک شایانی به کمیته امداد خواهیم کرد.

در ادامه تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان افزود: دانشجویان مددجویی که دارای استعداد علمی و فرهنگی هستند را شناسایی و حمایت ویژه خواهیم کرد.

تراهی تصریح کرد: از ظرفیت و توان علمی اساتید دانشگاه در جهت خدمات فرهنگی و مشاوره به خانواده ها استفاده خواهیم کرد.

 این تفاهم نامه منعقد شده، اعتبار آن به مدت 2 سال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز