خبرگزاری کار ایران

ایجاد اشتغال برای ۵ دهک پایین جامعه از اهداف کمیته امداد در سال آینده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۵۵۲

رئیس کمیته امدادکشور ایجاد اشتغال برای ۵ دهک پایین جامعه را از مأموریت‌های کمیته امداد طبق مصوبه شورای عالی اشتغال در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سید مرتضی بختیاری در مراسم اختتامیه رویداد بین المللی تاک ۲ ایجاد اشتغال برای ۵ دهک پایین جامعه را از مأموریت‌های کمیته امداد طبق مصوبه شورای عالی اشتغال در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و افزود: همچنین براساس مصوبه شورای عالی اشتغال، ایجاد حدود ۵۰۰ هزار شغل به این مجموعه ابلاغ شده که مقدمات اجرایی شدن آن آغاز شده است.

وی از بیکاری به عنوان مادر فسادها در کشور نام برد و گفت:باید دست در دست هم دهیم و بیماری را از جامعه ریشه کن کنیم.

رئیس کمیته امداد کشور همچنین بر ورود فعالیت های دانش بنیان و استارتاپی در کمیته امداد تاکید کرد.

بختیاری با اشاره به وجود ۵۱ هزار دانشجو و ۷۲۰ هزار دانش آموز مددجو در کمیته امداد گفت: از این تعداد ۶ هزار نفر نخبه هستند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ۷۰۰ شرکت کننده  تحت حمایت در کنکور ۱۴۰۰ دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده بودند گفت: ۵۴۶ دانش‌آموز مددجو در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

بختیاری گفت: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت با هدف موفقیت در تحصیل و کسب مشاغل عالی، بهترین شیوه توانمندسازی جامعه هدف است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به حمایت‌های این نهاد از دانش‌آموزان کنکوری تحت حمایت، اظهار کرد: برای سال آینده دانش‌آموزان تحت حمایت از حمایت های افراد پشتیبانی تلفنی و کلاس های تقویتی کنکور برخوردار خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز