خبرگزاری کار ایران

عضو شورا با انتقاد از وضعیت نامناسب بندرعباس عنوان کرد؛

20 محله بندرعباس در محاصره فاضلاب شهری/ شهردار در انتصابات جناحی عمل نکند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۷۴۹

عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه باید با نگاه ویژه‌ای به وضعیت بیکاری، اشتغال و جوانان استان نگریست ،گفت : اگر به دنبال حفظ نام، فرهنگ و جایگاه شهر بندرعباس و استان هرمزگان هستیم باید داد مردم و مناطق قدیمی و بافت با قدمت شهر برسیم،فاضلاب بسیاری از محلات شهر را محاصره کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، حسن سالاری در یازدهمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه سنت و رسالت ما حمایت از کسانی است که سهم کمتری از خوشبختی دارند، اظهار کرد: ما آمده ایم که طبل و آهنگ مظلومیت و محرومیت شهر بندرعباس و استان هرمزگان در کشور را قطع کنیم.

وی گفت: محلات قدیمی شهر بندرعباس که هویت و پیشانی این شهر هستند، محلاتی که ریشه آنها سرشار از استعدادهای هنری، فرهنگی، ورزشی و حتی دینی و مذهبی و علمی است و انسان های نخبه، اندیشمند و تحصیلکرده شهر در گروه های اجتماعی منسجم را در خود جای داده است.

به دلیل کم لطفی و بی توجهی، بندرعباس فراموش شده است

عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه، این موارد به دلیل کم لطفی و بی‌توجهی به دست فراموشی سپرده شده اند، افزود: مشکلات یکی پس از دیگری سبب جابجایی و رفتن اهالی اصیل و مردم با اصالت مناطق و محلات قدیمی شده که در واقع جدا شدن و دور شدن از فرهنگ و رسم و رسومات واقعی و اصیل این استان و این شهر است و با این همه گسیختگی، ارزش فرهنگی محلات از دست می رود.

فاضلاب  بسیاری از محلات شهر  را محاصره کرده است

وی با بیان اینکه اگر به دنبال حفظ نام، فرهنگ و جایگاه شهر بندرعباس و استان هرمزگان هستیم به داد مردم و مناطق قدیمی و بافت با قدمت شهر برسیم، ادامه داد:   فاضلاب محلات دوراهی ایسینی- درخت سبز، مغ پیرمرد، چاهستانی‌ها، کمربندی، آیت ا… غفاری، شیر اول وشیر سوم، سنگ کن، مغ ناخدا، دوهزار، سورو و پشت شهر، نایبند جنوبی و محله قریشی ها، برکه گرد، پشت بند، پانهو، سه زیارتون، حسین آباد و شمیلی‌ها را محاصره کرده، آیا ما و خانواده‌مان حاضر می شویم در این محلات ساکن شویم؟

شهردار در انتصابات جناحی عمل نکند

وی خطاب به شهردار ابراز کرد: شهردار در انتصابات جناحی عمل نکند و همه ظرفیت های انسانی شهرداری از همه قومیت ها و محلات بخصوص جوانان و بانوان را در سطوح مدیریتی برای آبادانی شهر به کار گیرد.

توجه به کسب و کارهای فرهنگی و صنعتگران صنایع دستی بندرعباس

سالاری بیان کرد: کسب و کارهای فرهنگی و صنعتگران صنایع دستی شهر بندرعباس بواسطه عضویت در شبکه شهرهای خلاق یونسکو نیازمند توجه ویژه ای برای اجرای برنامه ها و طرح های پیش بینی شده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز