خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

بهره گیری از ظرفیت‌های رضوانشهر به توسعه استان گیلان ختم می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۰۵۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان رضوانشهر به توسعه استان گیلان ختم می شود.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، حسین مصطفی پور در جلسه معارفه سرپرست فرمانداری رضوانشهر با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط فعلی، بیان کرد: برای جلوگیری از شیوع بیشتر و رعایت موارد ایمنی و بهداشتی، باید از برگزاری جلسات شلوغ و طولانی پرهیز کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات فرماندار سابق رضوانشهر، گفت: همه مدیران باید به اندازه توان و ظرفیت خودشان برای مردم کار کنند و امروز همه ما کمر همت برای جبران عقب ماندگی‌ها بسته‌ایم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات جامعه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: مردم به این دولت امید ویژه ای دارند لذا همه موظف به همکاری و تلاش زیاد هستیم.

مصطفی پور با بیان اینکه برای جبران عقب ماندگی‌های کشور برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شده است، ادامه داد: جبران کاستی‌ها و رفع عقب ماندگی‌ها نیازمند همت مضاعف و تلاش شبانه روزی است و همه مسئولان موظف به فعالیت مستمر هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان رضوانشهر سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شهرستان در کنار داشته‌های طبیعی از قبیل ساحل دریا، رودخانه، جنگل، کوه و مراتع، از ظرفیت‌های اقتصادی همچون شرکت‌های بزرگ اعم از چوکا، نیروگاه سیکل ترکیبی، شرکت جنگل شفارود و سد شفارود برخوردار است که باید به درستی برای اشتغال و اقتصاد منطقه مورد استفاده قرار گیرند.

مصطفی پور با اشاره به اینکه اتاق کار فرمانداران دولت سیزدهم باید در میان مشکلات مردم تشکیل شود، افزود: فاصله میان مدیران و مردم پذیرفتنی نیست و فرمانداران دولت سیزدهم باید محل کار خودشان را در میان مشکلات مردم قرار دهند.

گفتنی است در پایان این جلسه «سید نادر صفوی» به عنوان سرپرست فرمانداری رضوانشهر معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز