خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد؛

تخصیص ۴۰ درصد از بودجه ۱۴۰۱ به مسائل زیست محیطی و کاهش آلودگی هوا

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۷۷۸

شهردار اصفهان گفت: بیش از ۴۰ درصد از بودجه معطوف به مسائل زیست محیطی، حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی قاسم زاده در سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، پس از تصویب بودجه ۱۴۰۱ اظهار کرد: اولویت شهرداری مسائل زیست محیطی و کاهش آلودگی است و به حمل و نقل عمومی و توسعه و اصلاح معابر بهای جدی داده شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ درصد از بودجه معطوف به مسائل زیست محیطی، حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی است.

قاسم زاده با بیان اینکه عدالت‌محوری در بودجه ۱۴۰۱ مورد تاکید قرار گرفت، افزود: رویکرد شورا و شهرداری به سمت کاهش فاصله‌هاست و این موضوع در بودجه نیز خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه ما ناچار به حرکت به سمت هوشمندسازی هستیم، گفت: برای مبارزه با فساد باید به سوی شهرداری هوشمند حرکت کنیم که این موضوع نیز در بودجه خود را نشان داد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: توسعه فضاهای تفریحی، تفرجگاهی و فرهنگی شهر نیز از نکات دیگری بود که در بودجه مورد تأکید قرار گرفت و مصوباتی داشتیم که منجر به خلق فضاهای فرهنگی و تفریحی شهر خواهد شد که می‌تواند شهر ما را نسبت به گذشته از نظر تفریحی غنی‌تر کند.

وی با اشاره به افزایش سهم مشارکت در تأمین درآمدها اذعان کرد: تمرکز ما از درآمد تراکم باید به سمت درآمد حاصل از مشارکت برود و در بودجه سال آینده جهش ۱۰۰ درصدی را در این زمینه شاهد هستیم. این تصمیم نیز می تواند نوید بخش اتفاق جدید در حوزه درآمد و اقتصاد شهرداری باشد.

قاسم زاده خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری در تصویب بودجه هیچ اصطکاک و رنجش و اختلافی نداشتند و امیدوارم این همدلی و همفکری در اجرای بودجه نیز دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز