خبرگزاری کار ایران

کارگروه رسانه پذیرای انتقادها و بیان دغدغه اهالی خبر و رسانه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۷۰۰

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کارگروه رسانه بستری برای حضور و اعلام نظر منتقدان بوده و ما نیز از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید طهوریان عسکری با اشاره به برگزاری دومین جلسه کارگروه «رسانه» کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با حضور جمعی از اصحاب و فعالان حوزه رسانه اظهار کرد: در این جلسه پیرامون مباحثی همچون کارکرد رسانه‌ها، جایگاه آن در ارتقا سطح خدمات به همشهریان و بیان دغدغه‌ها تبادل نظر و بررسی صورت پذیرفت.

رئیس کارگروه رسانه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: نتایج و خروجی مطلوبی از نخستین جلسه کارگروه رسانه حاصل آمده و بایستی در جلسات آتی، شاهد اقدامات و فعالیت‌های اثر بخش در حوزه رسانه شهر مشهد باشیم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با اعلام اینکه بایستی طرح‌ها و ایده‌های عنوان شده در فضای رسانه‌ای شهر تجلی پیدا کند، گفت: مشهد پس از تهران، دومین شهر رسانه‌ای کشور بوده، از این رو فضای خبری در آن باید منجر به ارتقا خدمات و امکانات شناختی و رویکری شود.

طهوریان عسکری با اعلام اینکه خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد، ماموریت و وظایفی در حوزه رسانه‌ عهده‌دار است، گفت: شورای اسلامی شهر نیز می‌تواند به عنوان مکمل خانه مطبوعات، نقش ایفا کند.

وی با اذعان به اینکه پایه‌ریزی ماموریتی کارگروه رسانه را باید تشکیل داده و اهداف و کارکردهای آن را تعریف کنیم، افزود: همانطور که برای حوزه گردشگری و فرهنگی ضریب قرار می‌دهیم، برای حوزه رسانه نیز باید ظرفیت‌ها را معین کرده و شهر را وارد عرصه گفت‌و‌گو کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه افراد منتقد در حوزه رسانه نیز باید در این کارگروه مشارکت داشته باشند، عنوان کرد: کارگروه رسانه بستری برای حضور و اعلام نظر منتقدان بوده و ما نیز از آن‌ها حمایت می‌کنیم؛ مشهد ظرفیت رسانه‌ای بالقوه و بالفعل داشته و شورای شهر می‌تواند با شعار "جهانشهر برکت و کرامت"، در تجلی بخشی برنامه‌ها و اقدامات، نقش موثری ایفا کند.

وی ادامه داد: در نگاه نظارتی شورای اسلامی شهر، می‌توانیم نقد و بررسی روزنامه شهرآرا را در دستور کار قرار دهیم تا رفع نقایص صورت پذیرد؛ به زودی ماموریت کارگروه رسانه در شورای شهر مشخص شده و دستورکارها در هر جلسه بررسی می‌شود.

رئیس کارگروه رسانه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: با قرار گرفتن در آستانه سال نو، بحث رسانه در زیارت، زائر، نوروز و ظرفیت‌های اقتصادی بایستی مورد نظر قرار گیرد؛ کارگروه رسانه در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر باید نگاه سیاست گذاری و نظارتی داشته باشد و به حوزه اجرا نیز نزدیک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز