خبرگزاری کار ایران

معاون محیط زیست طبیعی از دهکده طبیعت باراجین بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۹۷۶

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست از دهکده طبیعت باراجین قزوین بازدید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست از دهکده طیعت بازدید کرد.

در این بازدید زیرساخت های دهکده طبیعت باراجین قزوین، طرح‌های در دست اجرا، وضعیت نگهداری و مراقبت از گونه‌های جانوری وحشی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و مسائل و مشکلات مجموعه باغ وحش باراجین از نزدیک به سمع و نظر معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان رسید.

اکبری در این بازدید ضمن اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های خوب ایجاد شده در دهکده طبیعت قزوین، رعایت کامل و دقیق ضوابط و دستورالعمل‌های محیط زیستی ناظر بر فعالیت باغ وحش‌ها را از مدیران مجموعه خواستار شد.

فرجی، سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست نیز ضمن اشاره به برنامه‌های این دفتر برای ارتقای استانداردهای محیط زیستی مجموعه‌های نگهداری و مراقبت از حیات وحش کشور از ممیزی و رتبه بندی باغ وحش‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

در حال حاضر بالغ بر ۶۰۰ فرد از ۷۸ گونه جانوری وحشی از پستانداران، پرندگان، خزندگان و دوزیستان و ماهی‌ها در این مجموعه ۷ هکتاری نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز