خبرگزاری کار ایران

دادستانی همدان با ساخت وساز در حریم و بستر رودخانه ها برخورد می کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۴۸۴

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: مجموعه قضایی استان با جدیت و بدون اغماض با ساخت و سازهای صورت گرفته در حریم و بستر رودخانه ها برخورد می کند.

به گزارش ایلنا از همدان، حسن خانجانی موقر در حاشیه بازدید از رودخانه قروچای شهر مریانج اظهار داشت: تخریب بناها و مستحدثات حریم و بستر رودخانه حتی در صورت احداث از سوی دستگاه‌های دولتی در دستور کار مجموعه قضایی همدان قرار دارد.

وی افزود: دادستانی در گام نخست اقدام به صدور هشدار و اخطاریه و دادن مهلت به متخلفان کرده و در صورت بی توجهی و اتمام مهلت تعیین شده، نسبت به تشکیل پرونده و صدور حکم تخریب اقدام می کند.

دادستان همدان ادامه داد: تعدادی از این بناها بدون هیچگونه نظارت و تذکری احداث شده، که علت ارایه نکردن هشدار به متخلف از سوی نهاد مسئول جای سوال دارد.

خانجانی موقر خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم که این گونه ساخت و سازهای غیرمجاز آن هم در مسیر هدایت سیلاب ها، سبب ساز اتفاقات ناگوار شود.

وی تاکید کرد: پاسداری از بیت المال به ویژه رفع تصرف از منابع عمومی و طبیعی از اولویت های دادستانی همدان است و باید هرچه سریعتر از تجاوز به حریم رودخانه و مسیل ها جلوگیری کرد.

دادستان همدان ادامه داد: در دره "دوست علی" شهر مریانج اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در بخش قابل توجهی از اراضی شده که این بناها به زودی تخریب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز