خبرگزاری کار ایران

استاندارهمدان وجمعی از مدیران روز جمعه به صورت مستقیم پاسخگویی مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۴۷۹

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان از برپایی میز خدمت همزمان با آیین نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر خبر داد و گفت: این برنامه با حضور استاندار همدان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استانی برای ارتباط مستقیم با مردم برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان مصطفی مرادی افزود: عموم شهروندان و شرکت کنندگان در نماز جمعه این هفته همدان می توانند از طریق به صورت مستقیم با استاندار همدان و دیگر مدیران استانی دیدار و گفت وگو کرده و مطالبات و خواسته های خود را به صورت رودر رو با آنها مطرح کنند.

وی اظهار داشت: برهمین اساس علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در قالب میز خدمت و ارتباطات مردمی، روز جمعه(۲۹ بهمن ) از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در محل اقامه نماز جمعه شهر همدان حاضر شده و از نزدیک به مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم رسیدگی خواهند کرد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان ادامه داد: امکان ثبت و پیگیری درخواست ها در محل حسینیه امام خمینی (ره) از طریق سیستم الکترونیک ارتباط مردم و دولت(سامد) نیز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از برکات دولت مردمی سیزدهم حضور بی واسطه مسئولان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در بین اقشار مختلف مردم است خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات و رویکرد استاندار همدان رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، تولیدکنندگان و اقشار مختلف جزو مبنای اصلی ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی خواهد بود.                  

مرادی تصریح کرد: با توجه به دستورات استاندار همدان در صدد هستیم با تداوم دیدار چهره به چهره مدیران و مردم و انجام بازرسی های مستمر، موانع رشد استان رفع و طرح پشتیبانی تولید و توسعه و حل مشکلات مردم فهیم و شهید پرور همدان فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز