خبرگزاری کار ایران

تعیین تکلیف یکی از بزرگترین و ارزشمندترین املاک آموزش و پرورش خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۴۴۲

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با پیگیری این اداره‌کل و همکاری آستان قدس رضوی، سند یکی از بزرگترین و ارزشمندترین املاک آموزش و پرورش خراسان رضوی تعیین تکلیف شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، قاسمعلی خدابنده افزود: با پیگیری اداره حقوقی و املاک این اداره کل، تکلیف سند این ملک، واقع در بلوار ساجدی مشهد، که بیش از ۱۰ سال است به دلیل بدهی آموزش و پرورش استان به آستان قدس رضوی بلاتکلیف مانده بود، مشخص شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از سال ۱۳۹۷ پیگیری‌ها و مکاتبات متعددی در این خصوص انجام شد و در نهایت پس از جلسات پی در پی با مسوولان بخش های مختلف آستان قدس رضوی، میزان بدهی آموزش و پرورش در خصوص این ملک بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تعیین شد که سرانجام با مساعدت معاونت املاک و مستغلات مجموعه، بخشی از رقم بدهی باتوجه به دفاعیات مستند اداره حقوقی کاهش پیدا کرد و دست آخر با امضای تفاهمنامه، اسناد انتقال ملک مذکور  به آموزش و پرورش به امضای دوطرف رسید.

وی گفت: این زمین بالغ بر ۶۶ هزار متر مساحت دارد که در آن یک مدرسه، یک سالن ورزشی، انبار اداره کل نوسازی مدارس،انبار کتاب‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش قرار دارد.

رئیس اداره حقوقی املاک آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: با جمع آوری اسناد و مدارک مستدل، بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از سرمایه‌های آموزش و پرورش استان تثبیت و اسناد آن تنظیم خواهد شد.

علی عنوانی اظهار کرد: در جریان فرایند انتقال اسناد مربوط به این ملک و با جلسات متعددی که برگزار شد پس از ارائه اسناد و مدارک مثبته و دفاعیات ارائه شده، بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از بدهی‌های آموزش و پرورش استان به آستان قدس کاهش یافته و تعیین تکلیف شد.

وی بیان کرد: پیرو تفاهم نامه‌های قبلی با پیگیری‌های اداره حقوقی و موافقت ذیحساب آموزش و پروش استان درخصوص بدهی ٣١٣ قطعه از قطعات آموزشی در اختیار آموزش و پرورش که بدهی حدود ٢۶ هزار میلیارد تومان برای حق تقدیمی تعیین گردیده، ضمن تنظیم تفاهم نامه مقرر شد رقم بدهی از محل ظرفیت‌های قانونی بودجه تهاتر و تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز