خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صمت فارس خبر داد؛

ارجاع پرونده تخلف بیش از ۲۸ میلیارد ریالی ۶ واحد آهن فروش به تعزیرات حکومتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۶۲۷

معاون نظارت ،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان فارس گفت : طی بازرسی از ۱۲ واحد صنفی۶ واحد متخلف شناسایی گردید که پرو نده تخلف آنها به میزان ۱۸۲ تن انواع آهن آلات به ارزش ریالی ۲۸ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

به گزارش ایلنا مهدی حسنی با اشاره به طرح ضربتی از واحدهای آهن فروش شهر شیراز افزود : علی‌رغم برگزاری جلسات و مکاتبات صورت گرفته مبنی بر اخذ کد نقش و ثبت ورود  و خروج در سامانه جامع تجارت متاسفانه برخی از واحدها هنوز اقدام به این امر ننموده درحالی که کالاهای ایشان جز کالاهای هدف و مشمول ثبت در سامانه تجارت بوده است.

حسنی اضافه کرد : فعل و عمل این واحدها  مطابق ماده ۱۷ قانون تعزیرات حکومتی تخلف محسوب و بر اساس موجودی حقیقی ایشان به عنوان کالای خریداری شده که می بایست در سامانه ثبت نشده؛ پرونده تخلف ایشان طبق تخلف خرید و فروش کالا بر خلاف ضوابط ، تشکیل شد.

وی از مردم خواست تا نسبت به گرانفروشی حساس باشند و کمک کنند تا به عنوان مصرف کننده نهایی و مشتری،  بازار به تعادل دست یابد و قیمت ها واقعی شوند،  شهروندان تخلفات را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز