خبرگزاری کار ایران

استاندارهرمزگان:

گردشگری در جزیره هرمز باید درآمد زا باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۶۰۷

جشنواره بین المللی مسیر جرون با حضورنماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار هرمزگان، معاون امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولین و مردم ذر جزیره هرمزبرگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی دوستی در این مراسم با بیان اینکه  ۵۰۰ سال است که برای یکپارچگی ایران عزیز می جنگیم گفت: جنگ ۵۰۰ ساله با استعمار بزرگترین افتخار هرمزی ها و هرمزگانی ها است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تعریف مسیرها و قطب های جدید گردشگری در استان عنوان کرد و افزود: این فرصت و پتانسیل نه تنها برای هرمز بلکه در اختیار تمام شهر های استان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای رونق شهرهای استان و توسعه پایدار آنها برنامه های متنوعی در دستور کار است اما مهمترین برنامه توسعه گردشگری استان و افزایش زمان آن از چند ماه به یک سال است.

استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: برای تحقق این مهم باید جشنواره های مختلف از جمله جشنواره تابستانه و انواع جشنواره های گردشگری و فرهنگی متناسب با فصل های مختلف سال در استان برگزار شود.

دوستی تصریح کرد: گردشگری هرمزگان یک گردشگری معیشت محور است که باید آن را به گردشگری پایدار و درآمد زا برای مردم جزیره تبدیل کنیم که تنها کار در این زمینه مدیریت کردن افزایش دوره گردشگری در استان است.

وی بیان کرد: در جزیره هرمز مدلی از صنایع دستی منحصر به فردتوسط زنان جزیره در حال شکل گیری است و آن صنایع دستی با محوریت خاک است که باید به آن هویت داده شود تا رشد کرده و گسترده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز