خبرگزاری کار ایران

با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد؛

راهپیمایی بزرگ خودرویی ۲۲بهمن در قم زیر بارش باران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۱۲۰

مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ۲۲بهمن ماه، با وجود بارندگی، با برگزاری راهپیمایی بزرگ خودرویی در قم به طول بیش از ۱۰کیلومتر در شهر قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲بهمن ماه در شهر قم، همزمان با سراسر ایران اسلامی، با حضور اقشار مختلف مردم و به طول بیش از ۱۰ کیلومتر برگزار شد؛ مراسمی که بارش باران هم جمعیت آن را کم نکرد.

 اقشار مختلف مردم قم، اعم از روحانیون، کسبه، کارگران، جوانان، زنان، کودکان و...، پرچم های ایران را بر خودروهای خود حمل می کردند و تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر  انقلاب هم بر خودروهای خود چسبانده بودند.

اعضای خانه کارگر استان قم و همچنین کانون کارگران ساختمانی این استان هم با حضور خانواده های شان و با راه انداختن خودروهای خود در مسیر راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن ماه، با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران و امام و رهبری، تجدید پیمان کردند.

ترافیک در برخی خیابان های قم به اندازه ای سنگین بود که شاید بعضا یک فاصله ۳۰۰ متری، در حدود نیم ساعت و شاید بیشتر طی می شد اما در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) (حد فاصل حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد جمکران)، ترافیک نسبتا روان بود.

اگرچه مسیر اصلی راهپیمایی خودرویی مردم قم بلوار پیامبر اعظم(ص) یا همان بلوار حرم تا حرم که طول آن بیش از ۷ کیلومتر می شود اعلام شده بود، اما به دلیل پر شدن ظرفیت این مسیر ۷ کیلومتری، بسیاری از خیابان های دیگر قم هم شاهد حضور خودروهای راهپیمایی کننده بود که از جمله آن خیابان ها می توان به بلوار سمیه، خیابان معلم، میدان روح الله، خیابان عمار یاسر، چهار راه شهدا، خیابان صفائیه، خیابان شهید منتظری، پل حجتیه و ... اشاره کرد.

خودروهای شرکت کننده در این راهپیمایی بزرگ، چراغ های اتومبیل خود را به نشانه جشن پیروزی انقلاب روشن کرده بودند و پرچم های سه رنگ کشورمان را از داخل ماشین به بیرون نگاه داشته بودند. 

مسئولان برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر قم، در برخی نقاط سکوهایی درست کرده بودند تا گروه های سرود به ارائه هنر خود بپردازند و مردم هم در ترافیک خودرویی به این آهنگ ها و موسیقی های انقلابی گوش می دادند.

در مسیر این راهپیمایی پخش سرودهای انقلابی و حماسی که روزهای شکوهمند بهمن ۵۷ را در اذهان تداعی می کرد حال و هوای خاصی را به این مراسم داده است.

نصرت الله لطفی رئیس ستاد دهه فجر استان قم هم در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه این مراسم گفت: به دلیل حفظ سلامت مردم در ایام شیوع کرونا، تصمیم بر این شد که امسال هم مانند سال گذشته، راهپیمایی خودرویی باشد.

راهپیمایی خودرویی علاوه بر شهر قم، در شهرها و بخش ها و روستاهای تابعه استان قم هم برگزار شده است.

انتهای پیام/
صادق چهرقانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز